Cliëntportaal Caren

Via digitale inzage kunnen bewoners of de daartoe gemachtigde op elk moment, via internet, op een veilige manier in hun zorgdossier of dat van hun naaste meelezen. Opengesteld voor inzage zijn het zorgleefplan, de zorgkaart en zorgrapportages.

shutterstock_739987579

Hoe is de nacht geweest? Is mijn vader al weer wat rustiger? Wat voor dag heeft moeder gehad? Het dossier geeft niet overal antwoord op, maar door mee te lezen krijgt de gebruiker meer inzicht in de gang van zaken. De zorgkaart geeft inzicht in de dagelijkse zorg. In rapportages leest u bijzonderheden terug. Soms wordt er meerdere keren per dag gerapporteerd, soms een aantal dagen niet. Dat is helemaal afhankelijk van de situatie.

Caren cliëntportaal

Met  Caren cliëntportaal kunt u en/of uw naasten inzicht krijgen in de dagelijkse zorg.

Inloggen

Gebruikers kunnen inloggen door te klikken op onderstaande button:


Wie krijgt digitale inzage?

De afdeling/zorgmedewerker zorgt voor de aanvraag. Wilsbekwame cliënten krijgen zelf inzage of bepalen wie namens hen inzage krijgt. Als cliënten wilsonbekwaam zijn, dan bepaalt de (wettelijk) vertegenwoordiger wie inzage krijgt.

Hoe werkt digitale inzage?

Gerechtigden kunnen inloggen via het Caren portaal. Om in te loggen heeft u uw gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Bekijk de gebruikersregels.

Meer informatie of vragen?

Heeft u inhoudelijke vragen over het zorgdossier van u of uw naasten? Naam dan contact op met een zorgmedewerkers van de afdeling/woning. Heeft u vragen over het Caren en/of hoe het werkt? Stel ze via info@carenzorgt.nl. Wanneer u vragen heeft over uw toegang tot Caren? Mail dan naar inzage@waalboog.nl.

Vragen?

Voor vragen over digitale inzage kunt u terecht bij de eerstverantwoordelijk verzorgende (EVV-er) van de zorgafdeling.