Raad van bestuur De Waalboog

Mevrouw drs. H.B.A. (Rita) Arts, voorzitter raad van bestuur
Onze teamleiders zorg vertellen jou alles over het werken bij De Waalboog. Ontdek de vele mogelijkheden
U krijgt uw zorg van betrokken medewerkers die zich verantwoordelijk voor u voelen. Samen met u bespreken zij welke zorg het beste bij u past. Dit wordt mede mogelijk gemaakt door ondersteuning van medewerkers uit andere disciplines en het bestuur. De algemene en dagelijkse leiding van De Waalboog is in handen van de raad van bestuur. Hij is verantwoordelijk voor het voorbereiden, vaststellen en uitvoeren van afspraken en beleid.
Mevrouw drs. H.B.A. (Rita) Arts, voorzitter raad van bestuur
Raad van bestuur legt verantwoording af en wordt geadviseerd door de raad van toezicht.
De heer drs. J.H. (Jos) Meijerink
voorzitter raad van toezicht
De heer mr. F.A. (Frank) de Schepper, eigenaar De Schepper advies
commissie voor financiën raad van toezicht
Mevrouw I.M. (Ingeborg) Koopmans, officier van Justitie Functioneel Parket ‘s-Hertogenbosch
commissie voor financiën raad van toezicht
Mevrouw J.G.A.M. (Ingrid) van Huijkelom-van Iersel, Raad van Bestuur SDW
commissie voor kwaliteit en veiligheid raad van toezicht
Mevrouw A. (Annemiek) Florisson, Beleidsadviseur Zorg Thuis ActiZ
commissie voor kwaliteit en veiligheid raad van toezicht
De heer drs. W.E.L. (Wim) Huveneers
manager financiën en control en manager vastgoed en facilitaire dienstverlening
Mevrouw drs. C.A.M. (Cecile) Timmermans
manager personeel & organisatieontwikkeling
De heer ing. M.P.G.P. (Mathieu) van Engen
manager informatisering en innovatie
Mevrouw E. (Erline) Schreven-Thomassen
clustermanager behandeling en begeleiding en clustermanager locatie Agnetenhof
De heer E.J.D. (Ewoud) de Jong
SO, medisch manager
Mevrouw drs. C.H.M. (Toos) Smulders
clustermanager Nijevelt, De Honinghoeve en Lentsehof
De heer J.L.P. (Jacco) van Hulst
clustermanager St. Jozefklooster en Joachim en Anna
De heer drs. P.S.H.M. (Paul) Peters
bestuurssecretaris
Ontmoet hier het managementteam.
Door middel van het Reglement raad van bestuur en Reglement raad van toezicht wordt nadere invulling gegeven aan de taken, de verantwoordelijkheden en wijze van besluitvorming van respectievelijk de raad van bestuur en raad van toezicht.
Verantwoording onkosten raad van bestuur De Waalboog
Het Beleid onkosten, geschenken en uitnodigingen raad van bestuur is vastgelegd in een regeling . Uitgangspunt is dat bij het maken en declareren van kosten de raad van bestuur soberheid betracht. De raad van bestuur neemt in acht dat de kosten redelijk zijn. De kosten zijn uitsluitend gemaakt tijdens en voor het uitoefenen van de functie.
De raad van bestuur ontvangt maandelijks een vaste onbelaste vergoeding van representatiekosten voor de kosten van voorzieningen die voor eigen rekening van de bestuurder komen en door haar mede worden aangewend ten behoeve van de vervulling van haar functie. Deze netto vergoeding bedraagt € 150 per maand.
In onderstaand overzicht zijn de onkosten die in 2024 door de raad van bestuur zijn gemaakt weergegeven.
Categorie onkosten | Onkosten in € |
Vaste onkostenvergoeding | 1.800 |
Variabele onkosten | 0 |
Binnenlandse reiskosten | 0 |
Buitenlandse reiskosten | 0 |
Opleidingskosten | 0 |
Representatiekosten | 0 |
Overige kosten | 0 |
Totaal | 1.800 |